.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخترع بين‌المللي مازندران تجليل شد

رحمت‌الله بابايي مخترع بين‌المللي مازندران در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان آمل در آستانه مقدس امامزاده عبدالله (ع) تجليل شد. 

اين مخترع آملي ظهر امروز (دوشنبه) در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان آمل كه در آستانه مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد با بيان اينكه تاكنون توانسته‌ام 43 اختراع را به ثبت برسانم، اظهار داشت: سه اختراع را به مرحله تجاري‌سازي رسانده‌ام.
رحمت‌الله بابايي با اشاره به اينكه تاكنون 32 مدال طلا و چهار مدال نقره و سه برنز را در مسابقات ملي و بين‌المللي كسب كرده‌ام، گفت: اين مدال‌ها را از مسابقات مخترعان و مكتشفان در كشورهاي آسيايي و اروپايي كسب كرده‌ام.
وي با اعلام اينكه در جشنواره نوآوري و شكوفايي كه بهمن ماه در مصلاي تهران برگزار شد موفق به كسب رتبه برتر تجاري‌سازي اختراع شده‌ام، افزود: همچنين در اوايل اسفند ماه در كشور مالزي از ميان مخترعان 20 كشور دنيا رتبه برگزيده اختراعات كشور كره جنوبي و كرواسي را به دست آوردم.

* 70 درصد صنايع آمل در بخش امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد
سرپرست بخشداري امامزاده عبدالله (ع) نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه داشتن پروژه‌هاي بزرگ عمراني در اين بخش از مزيت‌هاي آن به شمار مي‌رود، افزود: انقلاب عمراني كه در اين منطقه در حال شكل‌گيري داراي نفع استاني و ملي است.
يحيي‌ عسگري‌پور با بيان اينكه سد هراز به عنوان يك انقلاب عمراني در شهرستان آمل و بخش امامزاده عبدالله (ع) در حال ساخت است، گفت: با به اتمام رسيدن اين طرح همه استان از آب اين سد بهره خواهند برد.
وي در پايان با تاكيد بر اينكه اين بخش براي داشتن ترافيك روان در سطح شهر آمل داراي مزيت فراواني است، تصريح كرد: پروژه چهار بانده كردن مسير غرب به جنوب شهرستان آمل در صورت اتمام مي‌تواند ترافيك دورن شهري اين شهر را كاهش دهد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.